Bedankt en tot ziens! - Reisverslag uit New Delhi, India van Jan Ven - WaarBenJij.nu Bedankt en tot ziens! - Reisverslag uit New Delhi, India van Jan Ven - WaarBenJij.nu

Bedankt en tot ziens!

Door: Jan van de Ven

Blijf op de hoogte en volg Jan

31 Augustus 2010 | India, New Delhi

Iedereen die mijn blog de afgelopen weken (op wat voor manier ook) gevolgd heeft: Harstikke Bedankt! De lieve berichtjes van jullie hebben me altijd goed gedaan en ik ging vaak 's avonds speciaal nog even naar het kantoor om te kijken of er nog iemand gereageerd had, of om te kijken of er nog wat binnen was gekomen ten aanzien van mijn project 'Imagine'.

Wat dat betreft de laatste oproep vanuit India om nog een donatie te doen voor 'Imagine'. Ik heb al verschillende donaties gekregen en: Nee, Kevin. Ik zal het niet aan bier besteden! We zijn mooi op weg om voor het einde van het jaar de wereld de campus in te brengen. Echt super gaaf, ik ben nu al trots op jullie! Hopelijk zijn er nog een aantal laatste-moment-donaties (vanaf 8,50euro doe je al een structurele bijdrage!) die het bedrag nog iets verder kunnen opkrikken. Morgen laat ik jullie nog weten waarvoor ik een cheque kan uitschrijven aan Aid India ten behoeve van het 'Imagine'-project.

Dus voor al mijn mede-laatste-momenters nog één keertje: kun je wat missen en zie je iets in dit project, maak dan je bijdrage over onder vermelding van 'Imagine', tnv Jan van de Ven op rek. nr (wegens veiligheid weggehaald, ben je alsnog geintereseerd mail dan naar j.vandeven@laurentiushof.nl).

Nogmaals bedankt voor jullie belangstelling en support, jullie weten niet half hoe belangrijk dit voor me is geweest deze laatste weken!

Liefs Jan

• 31 Augustus 2010 - 11:00

Manja Kersten:

Ha die Jan! Nou Jan wij zijn hartstikke trots op jou en wij willen jou bedanken, dat jij een stukje van India bij ons hebt binnen gebracht. Wij hebben genoten van jou verslagen en foto's.Veel succes met de afronding en het afscheid nemen. Wij zijn blij als jij gezond en wel weer bij Loes bent. Stevige knuffel Geert en Manja

• 31 Augustus 2010 - 12:32

Bregje:

Hey lieve neef! Heb deze weken erg genoten van je verslagen, mooi geschreven! Zo te lezen heb je een mooie en leerzame tijd gehad en heb je daar ook zeker verbetering gebracht in het onderwijs. Voor morgen een hele goeie reis en ik spreek je snel weer. Kus Breg

• 31 Augustus 2010 - 16:44

Jules:

Hey Jan,

Ik heb nog ff snel een donatie gedaan (hopelijk nog op tijd).

En tot snel in levende lijve. Alvast een goede reis.

• 31 Augustus 2010 - 20:12

Judith (Yacht):

Hee Jan
    Dank voor het delen van je ervaringen, ik heb er van genoten. Je zult dit alles nooit meer vergeten.. En je schrijft geweldig! Heb ook snel nog een donatie gedaan, hopelijk nog op tijd...
    Kom goed thuis!
    Groet
    Judith

• 31 Augustus 2010 - 21:01

Mam:

Ha Janneman,
    Wat een prachtige foto's,
    daar kan ik geen genoeg van krijgen van die karakteristieke portretten van die mooie mensen,jong en oud!!
    Nog even en dan zien we je weer.We hebben graag je ervaringen gelezen, maar willen zeker nog van alles van je horen.
    Tot gauw, kus pap en mam.

Verslag uit: India, New Delhi

De vele gezichten van Satankulam

28 Augustus 2010

Aan de slag!
Jan

Hallo allemaal, Op 14 augustus vertrek ik voor 3 weken naar Satankhulam, Tamil Nadu, India. Deze 3 weken wordt ik uitgezonden naar een ontwikkelinsproject door People4Change. Op een basisschool met kids uit nabijgelegen dorpen en het naastgelegen weeshuis, ga ik proberen om het onderwijs een kwaliteitsimpuls te geven. Mij is gevraagd om de leerkrachten hun onderwijs te laten verrijken met aantrekkelijke methodologien en frisse ideeen met het oog op lesgeven. Ook op kindniveau ligt er een mooie uitdaging om de kids een stimulans te geven in hun (sociaal-emotionele) ontwikkeling, zodat deze meer gelijk gaat lopen met het gemiddelde ontwikkelingsniveau. Op 5 september hoop ik weer op Nederlandse bodem te staan. Een ervaring rijker, een cultuur wijzer en een proces in gang gezet hebbende waar nog lang de vruchten van geplukt kunnen worden. Groetjes Jan

Actief sinds 21 Juli 2010